Kullanıcıların görecekleri reklamlar üzerinde denetim sahibi olmasını
sağlamak amacıyla çeşitli yatırımlar yapıyoruz. YouTube'da, TrueView
reklam ürünlerimiz ile video reklamlarını izlemeden atlayabiliyorsunuz.
Google aramada “Neden bu Reklam?” öğesini tıklayabilir ve
ilgilenmediğiniz sitelerin reklamlarının görüntülenmesini
durdurabilirsiniz. Google Görüntülü Reklam Ağı reklamlarının üzerinde
bulunan AdChoices simgesini tıklayarak ulaşacağınız Reklam Tercihleri Yöneticisi
ile bir müşteri olarak ilgi alanı kategorilerini düzenleyebilir veya
Görüntülü Reklam Ağı üzerindeki yeniden pazarlama reklamları da dahil
olmak üzere, ilgi alanına dayalı öğeleri devre dışı bırakabilirsiniz.
Önümüzdeki birkaç hafta boyunca Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki bazı görüntülü reklamların
köşesinde küçük bir [x] simgesi görüntülenecektir. Kullanıcı [x]
öğesini tıkladığında, artık söz konusu kampanyadan yeni reklam
görmeyecektir. [x] simgesi ilk olarak yeniden pazarlama ve ilgi alanı
kategorilerine dayalı reklamlarda gösterilecektir.
[x] öğesini tıklayan kullanıcı için reklamın
kaldırıldığını gösteren bir onay sayfası ve Reklam Tercihleri Yöneticisi
bağlantısı görüntülenecektir. Bu şekilde sağlanan geri bildirim ayrıca
reklamlarımızı iyileştirmemizi sağlayacaktır.
Bu simgenin
tıklanması, reklamın size müşteri olarak tekrar görülmeyeceğini %100
garanti etmez; örneğin aynı reklam farklı bir reklam şirketi tarafından
gösterilebilir veya pazarlamacı belirli bir web içeriğini hedefleyen
farklı bir kampanya yürütebilir. Ancak kullanıcılara reklamlar üzerinde
kontrol sağlamanın, pazarlamacılara ve web sitelerine daha iyi reklam
sağlama konusunda yardımcı olacak, doğru yönde önceden atılmış bir adım
olduğunu düşünüyoruz.
Bu yeni özelliğin, ekosistemin tamamı için
faydalı olacağını düşünüyoruz; kullanıcılar yaşadıkları deneyimi kontrol
edebilir ve belirli reklamlarla ilgilenmediklerini belirtebilir;
reklamverenler artık reklamları ilgilenmeyen kişilere göstermek için
para harcamaz; yayıncılar ise daha yüksek performanslı (ve muhtemelen
daha değerli) reklamlar elde eder ve hedef kitleleri açısından ilgi
çekici olmayacağını düşündükleri reklamları filtrelemek için zaman
harcamazlar.
İnternet reklamcılığı webin temelini oluşturur ve
milyonlarca işletmeyi destekler. Kullanıcıları için sağlayacağı kontrol
anlamında şimdiden benzersizdir. Şu anda bu yeniliğin ilk aşamalarını
yaşamaktayız, önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok daha fazlası bu
özelliğe eklenecektir.
Gönderen: Michael Aiello - Ürün Yöneticisi
sağlamak amacıyla çeşitli yatırımlar yapıyoruz. YouTube'da, TrueView
reklam ürünlerimiz ile video reklamlarını izlemeden atlayabiliyorsunuz.
Google aramada “Neden bu Reklam?” öğesini tıklayabilir ve
ilgilenmediğiniz sitelerin reklamlarının görüntülenmesini
durdurabilirsiniz. Google Görüntülü Reklam Ağı reklamlarının üzerinde
bulunan AdChoices simgesini tıklayarak ulaşacağınız Reklam Tercihleri Yöneticisi
ile bir müşteri olarak ilgi alanı kategorilerini düzenleyebilir veya
Görüntülü Reklam Ağı üzerindeki yeniden pazarlama reklamları da dahil
olmak üzere, ilgi alanına dayalı öğeleri devre dışı bırakabilirsiniz.
Önümüzdeki birkaç hafta boyunca Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki bazı görüntülü reklamların
köşesinde küçük bir [x] simgesi görüntülenecektir. Kullanıcı [x]
öğesini tıkladığında, artık söz konusu kampanyadan yeni reklam
görmeyecektir. [x] simgesi ilk olarak yeniden pazarlama ve ilgi alanı
kategorilerine dayalı reklamlarda gösterilecektir.
[x] öğesini tıklayan kullanıcı için reklamın
kaldırıldığını gösteren bir onay sayfası ve Reklam Tercihleri Yöneticisi
bağlantısı görüntülenecektir. Bu şekilde sağlanan geri bildirim ayrıca
reklamlarımızı iyileştirmemizi sağlayacaktır.
Bu simgenin
tıklanması, reklamın size müşteri olarak tekrar görülmeyeceğini %100
garanti etmez; örneğin aynı reklam farklı bir reklam şirketi tarafından
gösterilebilir veya pazarlamacı belirli bir web içeriğini hedefleyen
farklı bir kampanya yürütebilir. Ancak kullanıcılara reklamlar üzerinde
kontrol sağlamanın, pazarlamacılara ve web sitelerine daha iyi reklam
sağlama konusunda yardımcı olacak, doğru yönde önceden atılmış bir adım
olduğunu düşünüyoruz.
Bu yeni özelliğin, ekosistemin tamamı için
faydalı olacağını düşünüyoruz; kullanıcılar yaşadıkları deneyimi kontrol
edebilir ve belirli reklamlarla ilgilenmediklerini belirtebilir;
reklamverenler artık reklamları ilgilenmeyen kişilere göstermek için
para harcamaz; yayıncılar ise daha yüksek performanslı (ve muhtemelen
daha değerli) reklamlar elde eder ve hedef kitleleri açısından ilgi
çekici olmayacağını düşündükleri reklamları filtrelemek için zaman
harcamazlar.
İnternet reklamcılığı webin temelini oluşturur ve
milyonlarca işletmeyi destekler. Kullanıcıları için sağlayacağı kontrol
anlamında şimdiden benzersizdir. Şu anda bu yeniliğin ilk aşamalarını
yaşamaktayız, önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok daha fazlası bu
özelliğe eklenecektir.
Gönderen: Michael Aiello - Ürün Yöneticisi
Çarş. Mayıs 12, 2021 2:56 pm tarafından zeybekil
» spor ve oyunlarla ilgili çevrimiçi platform
Çarş. Nis. 21, 2021 3:41 pm tarafından zeybekil
» 2017 yılının en çok Kazanan Youtuberleri rakamlar dudak uçuklatıyor
Cuma Nis. 16, 2021 12:29 pm tarafından zeybekil
» Soyağacı uygulaması yeniden başladı uygulama hakkında bilmeniz gerekenler
Çarş. Nis. 14, 2021 4:46 pm tarafından halimender
» İnternet sağlığınız için kötü mü?
Cuma Şub. 26, 2021 5:53 pm tarafından halimender
» Pandemi sırasında sizin için nasıl gidiyor?
Ptsi Şub. 22, 2021 4:19 pm tarafından halimender
» Dr. Mustafa Eraslan Panax
Ptsi Şub. 15, 2021 4:44 pm tarafından halimender
» Tarzı Hisset
Salı Mart 03, 2020 6:45 pm tarafından mrtcnzcn
» Muharrem İnce Erdoğan hayalleri olmayan bir adam Kibir Kulesi
Cuma Haz. 22, 2018 12:20 am tarafından TurSonHalAdmin
» Meral Akşener Şehir hastanelerinde ya hasta olacaksınız ya da parasını vereceksiniz
Cuma Haz. 22, 2018 12:16 am tarafından TurSonHalAdmin
» Cumhurbaşkanı Erdoğan önce dinledi sonra 15 sene önce fırın varmıydı dedi
Cuma Haz. 22, 2018 12:13 am tarafından TurSonHalAdmin
» Kemal Kılıçdaroğlu Bakanlıklar Cemaatlarin elinde dedim Temizleyeceğiz dediler
Cuma Haz. 22, 2018 12:10 am tarafından TurSonHalAdmin
» Kemal Kılıçdaroğlu Seçimde Elektrik Giderse Sandığa Oturun
Cuma Haz. 22, 2018 12:06 am tarafından TurSonHalAdmin
» Memleket kuru soğan ve patatese muhtaç olunca çare yine ithalatta bulundu
Cuma Haz. 22, 2018 12:00 am tarafından TurSonHalAdmin
» Dünyanın en büyük ve en eğlenceli gemisinde yok yok
C.tesi Nis. 14, 2018 10:10 pm tarafından TurSonHalAdmin