sen kazan

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

internette sende kazanabilirsin


    2019 Lamborghini Urus Gerçek SUV

    TurSonHalAdmin
    TurSonHalAdmin
    Yetkinyönetmen


    2019 Lamborghini Urus Gerçek SUV  TB1ZpEEIFXXXXb4aXXXeQCNOVXX-160-600




    Cinsiyet : Erkek
    Balık

    At

    Mesaj Sayısı : 986

    Kayıt tarihi : 13/12/09
    Yaş : 58

    2019 Lamborghini Urus Gerçek SUV  Empty 2019 Lamborghini Urus Gerçek SUV

    Mesaj tarafından TurSonHalAdmin Ptsi Ara. 11, 2017 12:26 am

    2019 Lamborghini Urus Gerçekten SUV Lambo'su Markanın, 1980'lerden sonraki ikinci yardımcı araç LM002, super-SUV'yi tamamen yeni seviyelere taşıyor.

    Lamborghini'nin ilk SUV'si olan 80'li LM002, bir çığlık atan V-12 motoruyla güçlendirilmiş bir askeri sınıf kabadayıydı. O zamanlar tamamen bozguna uğramış görünse de, Bentley, Mercedes-Benz, Porsche, Maserati ve yakında Ferrari'nin beğenisini kazanan ultra lüks, yüksek performanslı SUV'ların gün geçtikçe genişleyen dizisi göz önüne alındığında, bu durum günümüze kadar geldi. Aston Martin.
    Dolayısıyla Lamborghini'nin 2019 Urus'u ile mücadeleye geri dönmesi gibi bir vaktimiz yok. Şirketin ikinci SUV'u da üst sıralarda yer alıyor ancak LM002'den tamamen farklı nedenlerle. Eski bir sığır türünden ismini alan Urus, 641 beygir gücüyle, çarpıcı kama şeklindeki siluetiyle ve bir kumarhane çevresinde kum tepelerinde olduğu gibi hırsla şok duyuyor.

    Kapağın altında, bir Lamborghini üretim tesisine konulan ilk turbo motor ve on yıllardır ilk V-8 var. 4.0 litrelik yerinden değiştirme ve ikiz turbo şarj cihazlarını birçok Volkswagen Grubu ürününde kurulu olan V-8 ile paylaşıyor ancak Lamborghini, tasarımın kendi olduğunu ve V-8'in ayırt edici sesi ile güçlendiğini iddia ediyor. Çıkış, 641 beygir gücünde ve 627 lb-ft'lik bir torkla oturuyor; her sayı, aralarında daha düşük-kira, 707-hp Jeep Grand Cherokee Trackhawk'ına sadece ute'nin arasında ikinci sırada. Urus da sonunda Lamborghini'nin ilk hibrid drivetrain'sini çıkartacak, ancak henüz gaz-elektrik modeli hakkında herhangi bir ayrıntı bilmiyoruz.
    Urus'un temelleri, Volkswagen Group'un Audi Q7, Porsche Cayenne ve Bentley Bentayga'daki MLB platformlarını paylaştığı için V-8 kadar İtalyan değil. 201.3 inç uzunluğunda (ve 118.2 inçlik bir dingil mesafesine biniyor) Urus, Q7'den 1,7 inç uzunluğunda ve Cayenne Turbo'dan 7,4 inç daha uzun. Ve 64.5 inç yüksekliğe ve 79.4 inç genişliğe sahip olan Urus, Q7 ve Çayyirden biraz daha düşük ve geniş. Lamborghini, Urus'un 190 mil / saat (Bentayga'dan 3 mph daha yüksek hız) ve sıfırdan 62 mil / saat'e kadar 3.6 saniyelik sürede sahip olduğu bu kurumsal kuzenlerden her birinin performansını geçeceğini garanti ediyor.

    Elbette, Lamborghini de kendi şasi ayarlamasına sahip olacak ve arka tekerlek yönlendirme ve 9.8 inçlik zemin mesafesi sunan bir hava süspansiyonu paketin bir parçası. Dört tekerlekten çekiş sistemi, torkun yüzde 70'ini öne veya yüzde 87'ye kadar arka tarafa gönderebilen varsayılan bir 40/60 ön / arka güç bölmesi ile bir kilit merkezi diferansiyelini kullanır. Arka diferansiyel, tork vektörleme kabiliyetine izin verir. Karbon seramik frenler kesinlikle çok büyüktür, rotorlar önde 17.3 inç ve arkada 14.6 inç ölçüyorsa, Kabaca 4850 pound Urus'un hızını azaltmak daha iyi olur.
    Corsa (yarış), Sabbia (kum) ve Neve (kar) gibi sürüş modlarının bir sırası Lambo'nun beceri setini çeşitlendirir. Örneğin Corsa'da, dört tekerden çekiş sistemi arka tarafa daha fazla güç yönlendirir ve tork vektörleme ve kararlılık kontrol eşikleri biraz daha kaymaya izin verir. Sabbia'da, düşük tutma yüzeyini barındıracak şekilde dengeleme denetimi benzer şekilde yeniden kalibre edildi. Urus'un mevcut 23 inç jantları, benzersiz Pirelli yaz lastiklerine monte edilmiş, ön kısımda 285 / 35R-23 ve sırtta 325 / 30R-23 olan off-roading şansı var; 21 mevsim ve 22 inçlik lastiklerin hepsi de mevsimlik kauçuk olacak.

      Forum Saati Cuma Mayıs 10, 2024 12:55 am